YAŞAM
YAŞAM HaberleriNevşehirliler Başkan Arı ile bayramlaştı
Nevşehirliler Başkan Arı ile bayramlaştı
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, bayram namazını Bekdik Mahallesi’nde kılarak, namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Mehmet UZEL (NEVŞEHİR İGFA)
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Kurban Bayramı namazını Bekdik Mahallesi TOKİ 5. Etap Camii’nde eda etti. Başkan Arı, bayram namazı sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Beraberindeki başkan yardımcıları ve meclis üyeleri ile birlikte, mahalle sakinlerinin bayramlarını tebrik eden Arı, ardından anne ve babası ziyaret etti. Anne ve babasının ellerini öperek bayramlarını kutlayan Arı, daha sonra sahada belediye ekiplerinin bayram tedbirlerini inceledi.
Anahtar Kelimeler:
nevşehirliler
başkan
arı
ile
bayramlaştı
-
KAYSO'dan ihracat başarısı kutlaması -
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti -
Konya Karatay'da 9. Düz Bisiklet'e ilgi yoğun oldu -
Manisa'da sivrisineklere karşı eş zamanlı ilaçlama -
Yurtta bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026) -
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu

