YAŞAM
YAŞAM HaberleriNevşehirliler Başkan Arı ile bayramlaştı
Nevşehirliler Başkan Arı ile bayramlaştı
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, bayram namazını Bekdik Mahallesi’nde kılarak, namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Mehmet UZEL (NEVŞEHİR İGFA)
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Kurban Bayramı namazını Bekdik Mahallesi TOKİ 5. Etap Camii’nde eda etti. Başkan Arı, bayram namazı sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Beraberindeki başkan yardımcıları ve meclis üyeleri ile birlikte, mahalle sakinlerinin bayramlarını tebrik eden Arı, ardından anne ve babası ziyaret etti. Anne ve babasının ellerini öperek bayramlarını kutlayan Arı, daha sonra sahada belediye ekiplerinin bayram tedbirlerini inceledi.
Anahtar Kelimeler:
nevşehirliler
başkan
arı
ile
bayramlaştı
-
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor

