SPOR
SPOR HaberleriNevşehirli sporseverler Süper Kupa finalini dev ekranda seyretti
Nevşehirli sporseverler Süper Kupa finalini dev ekranda seyretti
Süper Kupa Finali’nde karşılaşan Galatasaray - Fenerbahçe maçını Nevşehirli vatandaşlar Nevşehir Belediyesi’nin kurduğu dev ekranda izlediler.
NEVŞEHİR (İGFA) - Süper Kupa finalinde Fenerbahçe, Galatasaray’ı 2-0 mağlup ederek kupanın sahibi oldu.
Nevşehirli sporseverler Güzel Sanatlar Merkezi’nde kurulan dev ekran karşısında hep birlikte maçı izleyerek takımlarına alkışlarla ve tezahüratlarla destek verdi.
Süper Kupa final müsabakasını seyretmek için gelen vatandaşlara belediye ekipleri tarafından gazoz, patlamış mısır ve çeşitli ikramlar yapıldı.
Anahtar Kelimeler:
nevşehirli
sporseverler
süper
kupa
finalini
dev
ekranda
seyretti
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

