SPOR
SPOR HaberleriNevşehirli sporseverler Süper Kupa finalini dev ekranda seyretti
Nevşehirli sporseverler Süper Kupa finalini dev ekranda seyretti
Süper Kupa Finali’nde karşılaşan Galatasaray - Fenerbahçe maçını Nevşehirli vatandaşlar Nevşehir Belediyesi’nin kurduğu dev ekranda izlediler.
NEVŞEHİR (İGFA) - Süper Kupa finalinde Fenerbahçe, Galatasaray’ı 2-0 mağlup ederek kupanın sahibi oldu.
Nevşehirli sporseverler Güzel Sanatlar Merkezi’nde kurulan dev ekran karşısında hep birlikte maçı izleyerek takımlarına alkışlarla ve tezahüratlarla destek verdi.
Süper Kupa final müsabakasını seyretmek için gelen vatandaşlara belediye ekipleri tarafından gazoz, patlamış mısır ve çeşitli ikramlar yapıldı.
Anahtar Kelimeler:
nevşehirli
sporseverler
süper
kupa
finalini
dev
ekranda
seyretti
-
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama

