GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriNevşehirli Adalet Bakanı'na hemşehrisinden ziyaret
Nevşehirli Adalet Bakanı'na hemşehrisinden ziyaret
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Adalet Bakanlığı görevine atanan Nevşehirli hemşehrileri Akın Gürlek'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
ANKARA (İGFA) - Adalet Bakanı Akın Gürlek'e nezaket ve misafirperverliği için teşekkür eden ve yeni görevinde muvaffakiyetler dileyen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı açıklamasında “Siyaset ve bürokrasi hayatım boyunca birçok Bakanla çalışma ve kendilerini makamlarında ziyaret etme imkânım oldu.
Ancak Nevşehirli bir Bakanı makamında ziyaret etmek benim için ayrı bir mutluluk ve büyük bir gurur kaynağı oldu. Adalet Bakanımız Sayın Akın Gürlek’i gönülden tebrik ediyor; yeni görevinde üstün başarılar diliyor, hayırlı hizmetlere vesile olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.
Anahtar Kelimeler:
nevşehirli
adalet
bakanı'na
hemşehrisinden
ziyaret
-
Marmara ve Ege’ye rüzgar, 15 ile sağanak yağış uyarısı! -
Kayseri Büyükşehir'den kentsel dönüşüm mesaisi -
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı

