GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriMuğla'da yerel tohumlar dağıtılıyor
Muğla'da yerel tohumlar dağıtılıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Yerel Tohum Merkezi 2023 yılı için tohum dağıtımına başladı.
MUĞLA (İGFA) -Türkiye’nin en donanımlı ve kapsamlı yerel tohum merkezini kuran, bugüne kadar Türkiye’nin 80 iline 17 Milyon yerel tohum dağıtan Muğla Büyükşehir Belediyesi 2023 yılı için yerel tohum dağıtımına başladı.
"Yerel Tohum Ulusal Güç” sloganı ile Cumhuriyet’in 93’üncü yılı 29 Ekim 2016’da kurulan Yerel Tohum Merkezi, Türkiye’ye yerel tohumları ulaştırmaya devam ediyor. 958 ata tohumunu envanterine alan, tohumların genetiğini inceleyen ve bu tohumların dikimini yaparak vatandaşlara ulaştıran Muğla Büyükşehir Belediyesi, 2023 yılı dağıtımı için 105 ata tohumunun dikimini yaptı.
Ata tohumlarının dikiminden sonra kurutulması ve kontrollerini yapan Büyükşehir Belediyesi 2023 dağıtımlarına başladı.
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

