SPOR
SPOR HaberleriMuğla Büyükşehir masa tenisi sporcusu Türkiye 3’üncüsü oldu
Muğla Büyükşehir masa tenisi sporcusu Türkiye 3’üncüsü oldu
Muğla Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi sporcuları Kırşehir’de düzenlenen Yıldızlar takım ve ferdi Türkiye Şampiyonasına katıldı. Büyükşehir masa Tenisi sporcularından Ali Eren Ulusakarya tek erkeklerde Türkiye 3’ncüsü, çift erkeklerde ise Ali Eren Ulusakarya ve Metehan Zabir Türkiye 3’üncüsü oldu.
MUĞLA (İGFA)- Türkiye Masa Tenisi Federasyonu tarafından Kırşehir’de Masa Tenisi Yıldızlar Takım ve Ferdi Türkiye Şampiyonası düzenlendi.
21 ilden 400 sporcunun katıldığı şampiyona 4 gün sürdü. Kırşehir’de düzenlenen Türkiye Şampiyonasında Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcuları tek erkeklerde Ali Eren Ulusakarya Türkiye 3’ncüsü, çift erkeklerde ise Ali Eren Ulusakarya ve Metehan Zabir Türkiye 3’üncüsü oldu. Tek kızlarda Hatice Söğüt Türkiye 7’ncisi, çift kızlarda Hatice Söğüt, Elif Duman Türkiye 9’ncusu, karma maçlarda Ali Eren Ulusakarya, Elif Duman Türkiye 5’incisi oldu. Takım maçlarında Muğla Büyükşehir Belediyesi Erkek Masa Tenisi takımı Türkiye 6’ıncısı oldu.
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

