YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriMuğla, aşılama oranında Türkiye ortalamasının üzerinde
Muğla, aşılama oranında Türkiye ortalamasının üzerinde
Muğla Büyükşehir Belediyesi personelinin yüzde 93’ü 1 Doz, yüzde 84’ü 2. Doz aşılarını yaptırarak Türkiye’de aşılama ortalamanın üzerine çıktı.
MUĞLA (İGFA)- Muğla Büyükşehir Belediyesi personeli, COVİD-19 aşılarına göstermiş olduğu ilgi ile Türkiye ortalamasının üzerinde aşılama oranına sahip oldu.
Büyükşehir Belediyesi personelinin yüzde 93’ü 1 Doz aşılarını yaptırırken, 2 Doz aşılarını yaptıranlar ise yüzde 84 oranına sahip. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, "Koronavirüs salgınına karşı elimizdeki en önemli silah aşı. Aşı yaptırıp yaptırmama konusunda tereddüt içerisinde olmak doğru yaklaşım değil" dedi.
-
Emniyet, basın ve vergi düzenlemelerini içeren kanun teklifi yasalaştı -
Başkan Özarslan’dan Osmanlı Halk Pazarı esnafına ziyaret -
Kocaeli'de Mavi Bayraklı plajlar, denetimden başarıyla geçti -
BTÜ’lü öğrenciler dünya üçüncüsü oldu -
İzmir Karşıyaka'da Örnekköy’e modern cemevi geliyor -
Mersin’de muhtarlara yönelik sosyal etkinlikler sürüyor -
Gemlik Kurtullu kadınlar Bursa’nın tarihi ve manevi mirasını keşfetti -
KVKK'dan milyonlarca çalışanı ilgilendiren uyarı! Mesai takibinde o uygulamalar kullanılamaz!

