YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriMuğla, aşılama oranında Türkiye ortalamasının üzerinde
Muğla, aşılama oranında Türkiye ortalamasının üzerinde
Muğla Büyükşehir Belediyesi personelinin yüzde 93’ü 1 Doz, yüzde 84’ü 2. Doz aşılarını yaptırarak Türkiye’de aşılama ortalamanın üzerine çıktı.
MUĞLA (İGFA)- Muğla Büyükşehir Belediyesi personeli, COVİD-19 aşılarına göstermiş olduğu ilgi ile Türkiye ortalamasının üzerinde aşılama oranına sahip oldu.
Büyükşehir Belediyesi personelinin yüzde 93’ü 1 Doz aşılarını yaptırırken, 2 Doz aşılarını yaptıranlar ise yüzde 84 oranına sahip. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, "Koronavirüs salgınına karşı elimizdeki en önemli silah aşı. Aşı yaptırıp yaptırmama konusunda tereddüt içerisinde olmak doğru yaklaşım değil" dedi.
-
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret -
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi -
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı

