SPOR
SPOR HaberleriMillilerimiz, Play-Off rövanşında Sırbistan'a mağlup oldu
Millilerimiz, Play-Off rövanşında Sırbistan'a mağlup oldu
2023 IHF Dünya Şampiyonası Avrupa Elemeleri'nde mücadele eden A Milli Kadın Hentbol Takımı, play-off turu rövanş maçında Sırbistan'a 32-25 mağlup oldu.
GİRESUN (İGFA) - Giresun'da oynanan ve Sırbistan'ın 33-24 kazandığı ilk maçın rövanşı Belgrad Sportski Centar Vozdovac salonunda oynandı.
Maçın ilk yarısını 16-15 önde kapatan Sırbistan, ikinci yarıda da skor üstünlüğünü koruyarak maçı 32-25 kazandı ve Dünya Şampiyonası'na katılma şansı elde etti.
İlk defa üç ülkenin (Danimarka, Norveç ve İsveç) ev sahipliği yapacağı 26. IHF Kadınlar Dünya Şampiyonası, 29 Kasım - 17 Aralık 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek.
Şampiyona'nın finali ise Danimarka'nın Herning kentinde yapılacak.
Anahtar Kelimeler:
millilerimiz
play-off
rövanşında
sırbistan'a
mağlup
oldu
-
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi -
Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik -
Radar sistemleri özelleştirilecek mi? Açıklama İletişim Başkanlığı'ndan geldi... -
İstanbul'da 5 bini aşkın kişiyle "Horon Bizumdur" Guinness Dünya Rekoru denemesi

