SPOR
SPOR HaberleriMillilerimiz, Play-Off rövanşında Sırbistan'a mağlup oldu
Millilerimiz, Play-Off rövanşında Sırbistan'a mağlup oldu
2023 IHF Dünya Şampiyonası Avrupa Elemeleri'nde mücadele eden A Milli Kadın Hentbol Takımı, play-off turu rövanş maçında Sırbistan'a 32-25 mağlup oldu.
GİRESUN (İGFA) - Giresun'da oynanan ve Sırbistan'ın 33-24 kazandığı ilk maçın rövanşı Belgrad Sportski Centar Vozdovac salonunda oynandı.
Maçın ilk yarısını 16-15 önde kapatan Sırbistan, ikinci yarıda da skor üstünlüğünü koruyarak maçı 32-25 kazandı ve Dünya Şampiyonası'na katılma şansı elde etti.
İlk defa üç ülkenin (Danimarka, Norveç ve İsveç) ev sahipliği yapacağı 26. IHF Kadınlar Dünya Şampiyonası, 29 Kasım - 17 Aralık 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek.
Şampiyona'nın finali ise Danimarka'nın Herning kentinde yapılacak.
Anahtar Kelimeler:
millilerimiz
play-off
rövanşında
sırbistan'a
mağlup
oldu
-
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama -
Konya'da uyuşturucu operasyonu: 18 tutuklama -
AK Partili Çelik: Terörsüz Türkiye sürecinde yeni aşamaya geçildi -
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri -
Başkentli çocuklara yeni eğlence alanı -
Balıkesir'de 4,0 büyüklüğünde deprem

