GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriMilas’ta alevler Termik Santral’e dayandı!
Muğla'da Milas Belediye Başkanı Av. Muhammet Tokat, ormanlık alanlarda yeniden alevlerin yükseldiği ilçede yangının Kemerköy Termik Santrali'ne dayandığını belirterek, yerleşim yerlerini boşaltmaları konusunda çağrıda bulundu.
MUĞLA (İGFA) - Muğla'nın Milas ilçesinde Kemerköy Termik Santrali'ne çok yakın bir alanda alevler yeniden yükseldi.
Milas Belediye Başkanı Av. Muhammet Tokat, yaklaşık bir saat önce alevlerin yeniden başladığı Milas'ta Türkevleri köyündeki Termik Santrali'nin ilk defa böylesine tehdit altında kaldığını belirterek, vatandaşlara sosyal medya hesaplarından "Lütfen köyü boşaltın. Tek bir kişinin burnu kanamasın" çağrısında bulundu.
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

