YAŞAM
YAŞAM HaberleriMersin ve Ankara Kent Konseyleri ‘Kardeş Kent’ oldu
Mersin ve Ankara Kent Konseyleri ‘Kardeş Kent’ oldu
Mersin Kent Konseyi ile Ankara Kent Konseyi arasında ‘Kardeş Kent Konseyi’ protokolü imzalandı. 2 kent; karşılıklı saygı, güven, iş birliği ve eşitlik ilkelerine dayanarak 15 alanda iş birliğini geliştirmek için ortak çalışmalar yürüteceklerini bildirdi.
MERSİN(İGFA) - İmzalanan protokol ile Mersin ve Ankara Kent Konseyleri; sivil toplum, kadın, çocuk, gençlik, engelliler, sağlık, eğitim, kültür, sanat, kent, afet, yerel ekonomi, gıda, teknoloji ve ekoloji alanlarında uzman değişim programları; toplantı, seminer ve kampanyalar ile çeşitli projeler gerçekleştireceklerini taahhüt etti.
GİRGEÇ: “AMACIMIZ, KENTLER ARASINDAKİ İŞ BİRLİKLERİNİ GÜÇLENDİRMEK”
Mersin Kent Konseyi Başkanı Alper Girgeç, Kent Konseyi’nin ulusal ölçekte gerçekleştirdiği çalışmaları yaygınlaştırmak ve kentler arası iş birliğini güçlendirmek adına Ankara Kent Konseyi ile imzalanan protokol kapsamında, 2 kentin karşılıklı tecrübe paylaşımı ile çalışmalar yürüteceklerini kaydetti.
Daha önce Hatay Kent Konseyi ile imzalanan ‘Kardeş Kent Konseyi’ protokolünün Türkiye’de ilk olduğunu ve örnek teşkil ettiğini hatırlatan Girgeç, “Ankara Kent Konseyi ile birlikte yapacağımız faaliyetlerde, komisyon çalışmalarında ve diğer etkinliklerde birlikte hareket etme, birbirimizi destekleme ve örnek olma anlamında bir protokol imzaladık. İmzaladığımız protokol ile amacımız, Mersin Kent Konseyi ve Ankara Kent Konseyi'nin ulusal ölçekte daha etkin ve daha güzel projelere imza atmak için beraber hareket etme konusunda bir duruş sergilemeleri” diye konuştu.
-
Kayseri Şeker'den çapa avansı -
Mardin'de 15 yıllık emek: Kayaları oyup 400 kişilik dev mağara restaurant açtı! -
Ankara'da küçük eller sanatla buluştu -
30 Ağustos Zafer Kupası Futbol Turnuvası başladı -
İzmir’de her gün bir kişi işe yerleşiyor -
Kayseri protokolüne Özbekistan'da büyük ilgi -
CGTN: Çin, bereketli hasatları çiftçiler için kalıcı bir refaha nasıl dönüştürüyor? -
Kocaeli Büyükşehir destekledi, tarlada verim arttı

