GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriMemduh Büyükkılıç'tan Berat Kandili mesajı
Memduh Büyükkılıç'tan Berat Kandili mesajı
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
On bir ayın sultanı Ramazan’ın habercisi olan, ‘kurtuluş’, ‘temize çıkma’ gibi anlamları içeren Berat Kandili’nde dua ve niyazda bulunulması tavsiyesinde bulunan Başkan Büyükkılıç, birlik, beraberlik ve dayanışmaya vurgu yaptı. Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, yaraların en büyük ilacının birlik, beraberlik ve dayanışma olduğunu belirterek, şunları paylaştı:
“Ülkemizin yaşadığı ve halen de hasarın giderilmeye devam edildiği deprem felaketi yarasının en iyi ilacı birliktir, beraberliktir ve dayanışmadır. Biz birbirimize kenetlendik ve kenetlenmeye devam ederek bu hasarı gidereceğiz, yaralarımızı saracağız. Bu güzel ve müstesna günleri de fırsat bilerek birliğimizi, beraberliğimizi pekiştirelim, dayanışalım. Berat Kandilimiz mübarek olsun.”
-
Kayseri Kocasinan kendi enerjisini üretecek -
Mustafa Palancıoğlu Gökkentlilerle buluştu -
Kılıç sesleri Bursa'da yankılanacak -
Sakarya Bayraktepe’de Maarif Halk Dansları Şenliği büyük ilgi -
Türkiye’nin kuzey ve iç kesimlerinde sağanak yağış bekleniyor -
KAYMEK’ten KPSS adaylarına hızlandırılmış hazırlık desteği -
Kayseri Talas'tan tarihi kentsel dönüşüm atağı -
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret

