EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriMemduh Büyükkılıç OSB yöneticileriyle buluştu
Memduh Büyükkılıç OSB yöneticileriyle buluştu
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri OSB ve Mimarsinan OSB yönetimi ve bürokratlarla birlikte değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç yönetiminde, kamu kurum ve kuruluşları ile işbirliği yaparak, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Bu kapsamda Başkan Büyükkılıç, Kayseri OSB ve Mimarsinan OSB yönetimi ve bürokratlarla birlikte toplantı gerçekleştirdi.
Başkanlık Toplantı Salonu’nda gerçekleşen toplantıya, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın yanı sıra Kayseri Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yalçın, Mimarsinan Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Çarşıbaşı, Genel Sekreter Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Hasdal, KASKİ Genel Müdürü Özgür Özdemir katıldı.
Başkan Büyükkılıç, toplantıda Organize Sanayi Bölgesi başkanları ve KASKİ yönetiminden yapılan çalışmalar hakkında detaylı bilgi aldı.
Toplantıda konuşan Başkan Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi olarak her konuda yardımcı olma ve istişare etme anlamında zaman zaman bir araya geldiklerini ifade ederek, “Kayseri Organize Sanayimizin ve Mimarsinan Organizemizin kıymetli başkanlarına hoş geldiniz diyorum. Şehrimizin gururu olan organizelerimizin yapmış olduğu çalışmalardan dolayı kendilerini tebrik ediyor, takdir ediyoruz, dua ediyoruz. Başkanlarımız yeni dönemde hem gayretli hem hakikaten organizenin içerisinde güvenilen isimler olması nedeniyle ayrıca verimlilik arz ediyor. Bizler de Kayseri Büyükşehir Belediyesi olarak her konuda üzerimize ne düşüyorsa yardımcı olma, birlikte istişare etme anlamında zaman zaman bir araya geliyoruz” diye konuştu.
“BAŞKANLARIMIZLA DEĞERLENDİRME YAPTIK”
Toplantıda Organize sanayilerle ilgili konularda değerlendirmelerde bulunduklarını belirten Büyükkılıç, “Bugün de yine organize sanayimizin görüşülmesi gereken konularıyla ilgili değerlendirme yaptık. Bir bakıma önümüze dönemlerde neler yapılacağı konusunda da çalışmamalarımızı görüşmüş olduk. Teşriflerinden dolayı kendilerine ve ekiplerine teşekkür ediyorum” dedi.
Başkan Büyükkılıç, konuşmasında, yapılacak çalışmaların hayırlı olması temennisinde bulundu.
-
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar

