SPOR
SPOR HaberleriMelikgazi Beşiktaş'ı devirdi
Melikgazi Beşiktaş'ı devirdi
NG Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde 2022-2023 sezonunun ilk haftasında Melikgazi Kayseri Basketbol takımının Beşiktaş'ı 71-69 yendi.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, emeği geçen tüm sporcuları, teknik heyeti ve yöneticileri tebrik ederken, "Yeni sezonda yenilenmiş kadrosu ile mücadele edecek olan Melikgazi Kayseri Basketbol, ligde oynadığı ilk maçında sahasında Beşiktaş'ı 71-69 mağlup ederek sezona iyi bir başlangıç yaptı. Ligin iddialı iki takımının karşı karşıya geldiği mücadele başından sonuna kadar büyük heyecana sahne oldu. Bu birlik, bu ruh, bu inanç olduktan sonra Melikgazi Kayseri Basketbol'un daha nice başarılar kazanacağına yürekten inanıyorum. İnanıyorum daha güzel başarılara imza atacağız. Seyircimizin muhteşem desteği ile büyük bir başarı elde eden ve sergiledikleri mücadele ile bizleri sevindiren sporcularımızın başarılarının devamını diliyorum." dedi.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

