SPOR
SPOR HaberleriManisa’nın iki spor kulübü su tasarrufuna dikkat çekti
Manisa’nın iki spor kulübü su tasarrufuna dikkat çekti
Manisa Futbol Kulübü ile Manisa Büyükşehir Belediyespor Basketbol Takımı, hafta sonu oynadıkları karşılaşmalara 22 Mart Dünya Su Günü dolayısıyla su tasarrufuna dikkat çeken pankartlar ile çıktı.
MANİSA (İGFA)- 22 Mart Dünya Su Günü dolayısıyla Manisa’nın iki başarılı spor kulübü Manisa FK ile Manisa BBSK anlamlı organizasyonlara imza attı. İki kulüp de hafta sonu oynadıkları müsabakalara bireyleri bilinçlendirmek adına karşılaşmalarına su tasarrufuna dikkat çeken pankartlarla çıktı. Manisa FK, ‘Su Gelecektir, Akıp Gitmesin’, Manisa BBSK ise ‘En Büyük Su Kaynağı Tasarruftur’ yazılı pankartları ile önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. MASKİ Genel Müdürlüğü ile organize bir şekilde hayata geçirilen çalışma sonrasında hem ekranları başındaki hem de stadyum ve spor salonunda mücadeleleri takip eden binlerce kişiye ulaşıldı.
-
Bursa’da 615 bin 880 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
İzmit Kapanca’da ilk günün ritmi Bursa Büyükşehir'le attı -
Artvin Vali Vekili Erdoğan’a özel güvenlik haftası ziyareti -
MASMEK kursiyerleri hünerlerini sahneye taşıdı -
Sakarya’da karne heyecanı -
Trabzon’da kursiyerlerin eserleri sergilendi -
Konya'da Başkan Altay karne sevincine ortak oldu -
Ankara'da öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi

