YAŞAM
YAŞAM HaberleriManisa'nın alt ve üstyapısına 17 milyon TL'lik yatırım
Manisa'nın alt ve üstyapısına 17 milyon TL'lik yatırım
MASKİ Genel Müdürlüğü, 154 Mahalle Projesi kapsamında Saruhanlı ilçesine bağlı Apak mahallesinde başladığı kanalizasyon hattı döşeme çalışmasına tüm hızıyla sürdürüyor.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahalleleri kalkındırmak için yatırımlarına devam ediyor.
Yatırım ve İnşaat Dairesi Başkanlığı bünyesinde yürütülen 154 Mahalle Projesi kapsamında Saruhanlı’nın Apak Mahallesinde kanalizasyon hattı döşeme çalışması sürüyor.
3 bin 700 metrelik kanalizasyon hattı döşeme çalışmasının yüzde 70’i tamamlandı. Mahallede önümüzdeki günlerde 4 kilometrelik içme suyu hattı döşeme işine başlanacak. Daha sağlıklı bir çevre için foseptik montajları da tamamlanan Apak’a altyapı çalışmalarının ardından 19 bin metrekare kilit parke taş döşenecek.

-
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı -
Denizli Büyükşehir’den toplumsal eşitlik reformu -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Reeskont kredilerinin günlük limitini 5 milyar liraya yükseltiyoruz

