YAŞAM
YAŞAM HaberleriManisalılar 'Türbülans'la güldü
Manisalılar 'Türbülans'la güldü
Manisa Büyükşehir Belediyesi aylık kültür sanat etkinlikleri kapsamında, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Lale Salonu’nda ‘Türbülans’ isimli oyun sahne aldı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aylık kültür sanat etkinlikleri kapsamında tiyatro oyunları sahne almaya devam ediyor.
Aralık ayı kültür sanat etkinlikleri kapsamında Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Lale Salonu’nda Alara Bozbey, Aylin Kabasakal, Ceyda Tepeliler, Ece İrtem, Giray Mert Özdenoğlu ve Göktuğ Derici’nin oynadığı iki perdelik komedi oyunu Türbülans sahne aldı. Tiyatroyu izlemeye Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Güzgülü, Başkan Danışmanı Nursel Ustamehmetoğlu, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Öztozlu, daire başkanları ve vatandaşlar katıldı. Oyun sonunda sahneye çıkarak oyunculara teşekkürlerini ileten Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Güzgülü, tiyatro izlemeyi özlediklerini belirterek, “Oyunun sahnelenmesinde emeği geçenlere ve Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

