YAŞAM
YAŞAM HaberleriManisalılar 'Türbülans'la güldü
Manisalılar 'Türbülans'la güldü
Manisa Büyükşehir Belediyesi aylık kültür sanat etkinlikleri kapsamında, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Lale Salonu’nda ‘Türbülans’ isimli oyun sahne aldı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aylık kültür sanat etkinlikleri kapsamında tiyatro oyunları sahne almaya devam ediyor.
Aralık ayı kültür sanat etkinlikleri kapsamında Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi Lale Salonu’nda Alara Bozbey, Aylin Kabasakal, Ceyda Tepeliler, Ece İrtem, Giray Mert Özdenoğlu ve Göktuğ Derici’nin oynadığı iki perdelik komedi oyunu Türbülans sahne aldı. Tiyatroyu izlemeye Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Güzgülü, Başkan Danışmanı Nursel Ustamehmetoğlu, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Öztozlu, daire başkanları ve vatandaşlar katıldı. Oyun sonunda sahneye çıkarak oyunculara teşekkürlerini ileten Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Güzgülü, tiyatro izlemeyi özlediklerini belirterek, “Oyunun sahnelenmesinde emeği geçenlere ve Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.
-
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama

