GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriManisalılar deprem bölgelerini ısıtacak
Manisalılar deprem bölgelerini ısıtacak
Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü ekiplerimiz, Köprübaşı ilçemizde budadıkları ağaçlardan çıkan ve vatandaşın desteği ile toplanan odunları düzenleyerek deprem bölgesine göndermek için hazırladı.
MANİSA (İGFA) - Kahramanmaraş’ta yaşanan ve 10 ilde etkili olan deprem felaketi tüm Türkiye’nin yüreğini dağladı.
Tek yürek olan Türkiye, deprem bölgesine yardım ulaştırmak için adeta seferber oldu. Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü ekipleri de ilk günden itibaren bölgede yaşayan vatandaşların her an yanında oldu ve olmaya da devam ediyor. Son olarak Köprübaşı ilçesinde budanan ağaçlardan çıkan ve vatandaşın desteği ile toplanan odunlar deprem bölgesine gönderilmek üzere hazırlandı.

Anahtar Kelimeler:
manisalılar
deprem
bölgelerini
ısıtacak
-
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama

