SPOR
SPOR HaberleriManisalı Judocular Milli Takım yolunda
Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcumuz Zübeyir Talha Polat, Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda, Türkiye ikincisi oldu.
58 ilden 736 sporcunun katıldığı şampiyonada başarılı olan Polat, Milli Takıma katılma hakkı kazandı.
MANİSA (İGFA) - Türkiye Judo Federasyonu’nun 2021 yılı faaliyet programında yer alan Yıldızlar Türkiye Şampiyonası 13-15 Ağustos 2021 tarihleri arasında Aksaray’da gerçekleştirildi.
Turnuvaya 58 ilden 736 sporcu katılırken; Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcusu Zübeyir Talha Polat; final müsabakasında Türkiye 2.si oldu. Polat’a ikincilik madalyasını Judo Federasyonu Başkanı Sezer Huysuz, takdim etti.
Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Şampiyonası hakkında değerlendirmelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo Antrenörü Fatih Akcan, “Sporcumuz Zübeyir Talha Polat, elde ettiği başarılı sonuçla Milli Takım kamplarına katılıp uluslararası müsabakalara katılma hakkı kazandı. Polat’ın hem ilimizi hem de ülkemizi başarılı bir şekilde temsil edeceğine inanıyorum. Başarılarının devamını diliyorum” diye konuştu.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

