SPOR
SPOR HaberleriManisalı Judocular Milli Takım yolunda
Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcumuz Zübeyir Talha Polat, Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda, Türkiye ikincisi oldu.
58 ilden 736 sporcunun katıldığı şampiyonada başarılı olan Polat, Milli Takıma katılma hakkı kazandı.
MANİSA (İGFA) - Türkiye Judo Federasyonu’nun 2021 yılı faaliyet programında yer alan Yıldızlar Türkiye Şampiyonası 13-15 Ağustos 2021 tarihleri arasında Aksaray’da gerçekleştirildi.
Turnuvaya 58 ilden 736 sporcu katılırken; Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcusu Zübeyir Talha Polat; final müsabakasında Türkiye 2.si oldu. Polat’a ikincilik madalyasını Judo Federasyonu Başkanı Sezer Huysuz, takdim etti.
Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Şampiyonası hakkında değerlendirmelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo Antrenörü Fatih Akcan, “Sporcumuz Zübeyir Talha Polat, elde ettiği başarılı sonuçla Milli Takım kamplarına katılıp uluslararası müsabakalara katılma hakkı kazandı. Polat’ın hem ilimizi hem de ülkemizi başarılı bir şekilde temsil edeceğine inanıyorum. Başarılarının devamını diliyorum” diye konuştu.
-
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama

