SPOR
SPOR HaberleriManisalı Judocular Milli Takım yolunda
Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcumuz Zübeyir Talha Polat, Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda, Türkiye ikincisi oldu.
58 ilden 736 sporcunun katıldığı şampiyonada başarılı olan Polat, Milli Takıma katılma hakkı kazandı.
MANİSA (İGFA) - Türkiye Judo Federasyonu’nun 2021 yılı faaliyet programında yer alan Yıldızlar Türkiye Şampiyonası 13-15 Ağustos 2021 tarihleri arasında Aksaray’da gerçekleştirildi.
Turnuvaya 58 ilden 736 sporcu katılırken; Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo takımı sporcusu Zübeyir Talha Polat; final müsabakasında Türkiye 2.si oldu. Polat’a ikincilik madalyasını Judo Federasyonu Başkanı Sezer Huysuz, takdim etti.
Aksaray’da düzenlenen Yıldızlar Şampiyonası hakkında değerlendirmelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor Judo Antrenörü Fatih Akcan, “Sporcumuz Zübeyir Talha Polat, elde ettiği başarılı sonuçla Milli Takım kamplarına katılıp uluslararası müsabakalara katılma hakkı kazandı. Polat’ın hem ilimizi hem de ülkemizi başarılı bir şekilde temsil edeceğine inanıyorum. Başarılarının devamını diliyorum” diye konuştu.
-
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi -
21 yaşındaki girişimciden sağlık teknolojisinde yapay zeka hamlesi -
Sakarya Akyazı’da sosyal tesis için ihale 16 Temmuz’da -
Samsun mutfağının zenginliği gün yüzüne çıktı -
Bursa'da büyük çekişme yaşandı -
İstanbul Bakırköy'de sürdürülebilir festival ilgisi -
Malatya hem güçleniyor hem gelişiyor -
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor

