GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriManisa'da termik santrale cezai yaptırım
Manisa'da termik santrale cezai yaptırım
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Soma’da yaşanan ısınma sorunuyla ilgili olarak arızanın Termik Santral’den kaynaklı olduğu ve Termik Santral’a vatandaşların mağduriyet yaşanmasına sebebiyet vermesinden dolayı cezai işlem uygulanacağı duyuruldu.
MANİSA (İGFA) - Soma’da Termik Santral’den kaynaklı meydana gelen ısınma sorunuyla ilgili Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, bir açıklama yayınlayarak şu ifadeleri kullandı: “Soma Termik Santrali’nde yaşanan arıza nedeniyle bölgesel ısıtma sistemlerine termik santralden sıcak su verilememiştir. Somalı hemşerilerimizin mağdur edildiği, bu arıza sebebiyle termik santrale gerekli cezai işlem tarafımızca uygulanacaktır. Arızanın en kısa sürede çözülmesi için termik santrale gerekli yaptırımları uygulayacağımızı bilmenizi isterim” dedi.
-
Demet Akalın, coşkuyu Bursa'da zirveye taşıdı -
Mersin’de ‘Genç Adım’ projesiyle gençlere yeni fırsatlar -
İzmir’in yıldızlarından madalya şov -
Samsunlular Kültür Yolu'nda üç özel konserle buluştu -
Antalya Muratpaşa'da özel gereksinimli bireyler Akdeniz’e açıldı -
Bursa'nın köklü mirası ilk günde öne çıktı -
Saygınlar Kulübü, Karamürsel’e kapı açıyor -
İzmir'de Başkan Tugay aşure lokmasını paylaştı

