GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriManisa'da termik santrale cezai yaptırım
Manisa'da termik santrale cezai yaptırım
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Soma’da yaşanan ısınma sorunuyla ilgili olarak arızanın Termik Santral’den kaynaklı olduğu ve Termik Santral’a vatandaşların mağduriyet yaşanmasına sebebiyet vermesinden dolayı cezai işlem uygulanacağı duyuruldu.
MANİSA (İGFA) - Soma’da Termik Santral’den kaynaklı meydana gelen ısınma sorunuyla ilgili Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, bir açıklama yayınlayarak şu ifadeleri kullandı: “Soma Termik Santrali’nde yaşanan arıza nedeniyle bölgesel ısıtma sistemlerine termik santralden sıcak su verilememiştir. Somalı hemşerilerimizin mağdur edildiği, bu arıza sebebiyle termik santrale gerekli cezai işlem tarafımızca uygulanacaktır. Arızanın en kısa sürede çözülmesi için termik santrale gerekli yaptırımları uygulayacağımızı bilmenizi isterim” dedi.
-
KAYSO'dan ihracat başarısı kutlaması -
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti -
Konya Karatay'da 9. Düz Bisiklet'e ilgi yoğun oldu -
Manisa'da sivrisineklere karşı eş zamanlı ilaçlama -
Yurtta bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026) -
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu

