GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriManisa'da Rahmanlar Mahallesine yeni içme suyu deposu
Manisa'da Rahmanlar Mahallesine yeni içme suyu deposu
MASKİ Genel Müdürlüğü, Selendi ilçesine bağlı Rahmanlar mahallesinde 100 metreküplük prefabrik içme suyu deposunun montaj çalışmalarına başladı. Mekanik imalat çalışmalarının tamamlanmasının ardından mevcut sondaja bağlantısı yapılacak depo ile mahalleye daha sağlıklı bir sistem üzerinden içme suyu ulaşması sağlanacak.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, mahallelere prefabrik içme suyu deposu kazandırmaya devam ediyor. Bu kapsamda İçme Suyu Dairesi Başkanlığı tarafından Selendi ilçesine bağlı Rahmanlar mahallesine daha verimli ve kesintisiz içme suyu sağlamak adına 100 metreküplük prefabrik deponun montaj çalışmalarına başlandı. Mekanik imalat çalışmalarının tamamlanmasının ardından mevcut sondaja bağlantısı yapılacak depo ile mahalleye daha sağlıklı bir sistem üzerinden içme suyu ulaşması sağlanacak.
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

