YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriManisa Salihli'de ara seçim muhtarlarına 'hayırlı olsun' ziyareti
Manisa Salihli'de ara seçim muhtarlarına 'hayırlı olsun' ziyareti
Manisa Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı, Haziran ayında yapılan ara seçimlerde muhtar seçilen Salihli ilçesine bağlı Caferbey ve Kırveli mahalle muhtarlarına hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanı Ergün Aksoy, Salihli'de yapılan ara seçimlerde göreve gelen yeni muhtarlara görevlerinde başarılar diledi.
Daire Başkanı Aksoy, Caferbey Mahallesi Muhtarı Hürol Işık ve Kırveli Mahallesi Muhtarı Mehmet Emin Kanat’a personeliyle birlikte yaptığı ziyaretlerde Gümüş Mahallesi'nde 2 dönemdir muhtarlık görevinde bulunan Faruk Bayram’a da uğradı. Ziyarette yapılan hizmetler ve talepler üzerine istişarelerde bulunuldu.
Büyükşehir heyeti, Salihli ziyareti kapsamında geçtiğimiz günlerde vefat eden Kurtuluş Mahallesi Muhtarı Ayhan Gezdir'in ailesine de taziye ziyareti gerçekleştirdi. Acılı aileye Başkan Ergün’ün de taziye dileklerini ileten Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanı Ergün Aksoy, Kur’an-ı Kerim ve Türk bayrağı hediye etti.

-
Bursa'da Karagöz Halk Dansları'ndan muhteşem final -
Kocaeli UKOME’de ulaşım için kritik kararlar alındı -
Tırmanma Şampiyonası Kartepe'de sürüyor -
Her ekran kullanan çocuk bağımlı değildir -
Bursa'nın yerli elektrikli kamyoneti Nilüfer'den dünyaya açılıyor -
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde

