YAŞAM
YAŞAM HaberleriManisa Çelikli'ye enerji nakil hattı döşedi
Manisa Çelikli'ye enerji nakil hattı döşedi
MASKİ Genel Müdürlüğü, Salihli ilçesine bağlı Çelikli Mahallesine kesintisiz içme suyu ulaştırmak için açtığı yeni sondajın yer altı enerji nakil hattı döşeme işini tamamladı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, il genelindeki vatandaşlara daha kaliteli ve kesintisiz hizmet sunabilmek için çalışmalarına ara vermeden devam ediyor.
Bu kapsamda, İçme Suyu Dairesi Başkanlığı bünyesinde Salihli ilçesine bağlı Çelikli Mahallesine kesintisiz su temin etmek için açılan yeni sondaja yaklaşık 1 kilometrelik enerji nakil hattı döşeme çalışması yapıldı.
Mahalle Muhtarı Erol Akca, çalışmadan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyunun mahalleye ulaştığını belirtti. Muhtar Akca, MASKİ Genel Müdürlüğüne ve emek veren tüm personellere teşekkür etti.

-
Kayseri Büyükşehir'den kentsel dönüşüm mesaisi -
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu

