YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriManisa Büyükşehir’in judocuları, Afyon’da 5 madalya kazandı
Manisa Büyükşehir’in judocuları, Afyon’da 5 madalya kazandı
Türkiye Judo Federasyonu tarafından Afyonkarahisar’da gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi grup müsabakalarında Manisa Büyükşehir Belediyespor’un başarılı judocuları Arda Düzce, Ömer Faruk Pınar, Arda Aydın altın madalya kazandı. Deniz Avcı gümüş madalya kazanırken, Eren Gül de bronz madalya kazanarak müsabakaları tamamladı.
MANİSA (İGFA)- Türkiye Judo Federasyonu’nun 2022 yılı faaliyet programında yer alan Anadolu Yıldızlar Ligi Grup Müsabakaları 01-03 Nisan 2022 tarihleri arasında Afyonkarahisar’da düzenlendi. Manisa Büyükşehir Belediyespor judocuları organizasyonda 3 altın, 1 gümüş ve 1 bronz olmak üzere toplamda 5 madalya kazandı. Arda Düzce 42 kiloda birinci, Ömer Faruk Pınar 46 kiloda birinci ve Arda Aydın 66 kiloda birincilik alarak altın madalyanın sahibi oldular. Deniz Avcı 57 kiloda gümüş madalya, Eren Gül de 34 kiloda bronz madalya kazandı.
Manisa Büyükşehir Belediyespor Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Haşim Elmalı, grup müsabakalarını 3 altın, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazanan sporcuları ve antrenörleri tebrik etti. Elmalı, 16-17 Nisan 2022 tarihleri arasında Bursa’da düzenlenecek olan yarı final müsabakalarında judocularımıza başarılar diledi.
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

