GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriMalatya'dan evsizlere Büyükşehir şefkati
Malatya'dan evsizlere Büyükşehir şefkati
Malatya Büyükşehir Belediyesi geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda evsiz vatandaşları soğukta yalnız bırakmayarak şefkat elini uzattı.
MALATYA (İGFA) - Malatya Büyükşehir Belediyesi kış mevsiminde sokakta kalan evsiz vatandaşlara sahip çıkıyor.
Malatya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına bağlı ekipler soğuk havalarda mağdur olan vatandaşları tespit ederek pansiyon ve otellere yerleştiriyor.
Malatya Büyükşehir Belediyesi ekipleri geçmiş yıllarda olduğu gibi soğuk havalarda dışarıda kalan evsiz vatandaşları kentte hizmet vermekte olan pansiyon ve otellere yerleştirmeye devam ediyor. İhtiyaç sahibi vatandaşlar ise kış aylarında sıcak bir ortama kavuşmanın mutluluğunu yaşıyor. Pansiyon ve otellere yerleştirilen vatandaşların diğer ihtiyaçları da Büyükşehir Belediyesi tarafından karşılanıyor.
-
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret -
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi -
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı

