DÜNYA
DÜNYA HaberleriKütahya'ya Makedonya kardeşliği
Kütahya'ya Makedonya kardeşliği
Kütahya Belediyesi ile Makedonya’nın Gostivar şehri arasında kardeş şehir anlaşması yapılarak protokoller imzalandı.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya'ya Makedonya'dan yeni kardeş geldi.
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Makedonya'nın Gostivar şehri arasındaki kardeş şehri protokolünde kendilerine ev sahipliği yapan şehir yetkililerine teşekkür etti.
Ata Yadigarı ecdat topraklarında o kültürün yaşatılması Kütahya ile Gostivar arasında ki birçok kültürel anlaşmanın uygulamaya konulması açısından güzel bir görüşme olduğunu belirten Başkan Işık, "Bizler de onları davet ettik. Önümüzdeki yıllarda karşılıklı çok güzel projeleri yürürlüğe koyacağız. Allah nasip ederse Kütahya’mızın adını yaşatacak, Ata Yadigâr’ı toplarda ülkemizin tanıtımını yapacak, güzel bir eser de oraya kazandıracağız” diye konuştu.

-
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı

