YAŞAM
YAŞAM HaberleriKütahya'da uluslararası farkındalıklı sergi
Kütahya'da uluslararası farkındalıklı sergi
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi ile Kütahya Dumlupınar Üniversitesi’nin organ bağışına dikkat çekmek amacıyla düzenlediği serginin açılışına katıldı.
KÜTAHYA (İGFA) -Kütahya Dumlupınar Üniversitesi ve Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi iş birliği ile düzenlenen Uluslararası Organ Bağışı Konulu Yarışma Sergisi, Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık ve üniversitelerin rektörlerinin katılımıyla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi Fuaye Alanında açıldı.
Organ bağışının önemine vurgu yapan Başkan Işık, açılan serginin uluslararası düzeyde etkili olacağına inandığını söyleyerek serginin oluşturulmasında emeği geçen üniversitelerimize ve sanatçılara teşekkürlerini iletti.

Anahtar Kelimeler:
kütahya'da
uluslararası
farkındalıklı
sergi
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

