SPOR
SPOR HaberleriKütahya'da kurumlararası Voleybol Turnuvası sonuçlandı
Kütahya'da kurumlararası Voleybol Turnuvası sonuçlandı
Türkiye Voleybol Federasyonu Kütahya İl Temsilciliği'nin 2023 yılı faaliyet programı kapsamında düzenlenen kurum ve kuruluşlar arası Voleybol Turnuvası’nda Kütahya Belediyesi ikinci oldu.
KÜTAHYA (İGFA) - Türkiye Voleybol Federasyonu Kütahya İl Temsilciliği'nin 2023 yılı faaliyet programı kapsamında düzenlenen kurum ve kuruluşlar arası Voleybol Turnuvası, 14 takımın katılımıyla gerçekleşti.
Yeni Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleşen maçlar sonrasında Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı birinci, Kütahya Belediyesi ikinci ve Emet Kaymakamlığı İl Milli Eğitim Müdürlüğü üçüncü oldu.

Anahtar Kelimeler:
kütahya'da
kurumlararası
voleybol
turnuvası
sonuçlandı
-
Kayseri Kocasinan'dan çocuklar için uçurtma şenliği -
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

