YAŞAM
YAŞAM HaberleriKütahya'da büyüklerden Başkan Işık'a teşekkür
Kütahya'da büyüklerden Başkan Işık'a teşekkür
Sosyal belediyecilik uygulamalarını sürdüren Kütahya Belediyesi, Biyonik Kulaklı İşitme Engelliler Derneği'ndeki engelli yakınlarını “Büyüklerimize Vefa, Ilıca’da Sefa” projesiyle Ilıca’daki Sarıkız Kadınlar Hamamı’nda misafir etti.
KÜTAHYA (İGFA) - Hayata geçirdiği birçok sosyal sorumluluk projesiyle Türkiye’ye örnek olan ve şehrimizde sosyal belediyecilik anlayışını yerleştiren Kütahya Belediyesi, “Büyüklerimize Vefa, Ilıca’da Sefa” projesiyle Biyonik Kulaklı İşitme Engelliler Derneği'ndeki engelli yakınlarını Ilıca’daki Sarıkız Kadınlar Hamamı’nda misafir etti.
Etkinliğe katılan hemşehrilerimiz, düzenlenen anlamlı organizasyon için Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık’a ve emeği geçenlere teşekkür etti. Engelli vatandaşlarımızın her zaman yanında olduklarını ifade eden Başkanımız Işık, destek ve çalışmalarının her zaman devam edeceğini vurguladı.
Proje kapsamında her hafta Salı ve Perşembe günü kadınlarla, Çarşamba günü ise erkek vatandaşlarla Ilıca Sarıkız Hamamı'mına gitmeye devam edeceklerini söyledi.
-
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar

