YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriKütahya'da ağaçlar budandı
Kütahya'da ağaçlar budandı
Kütahya Belediyesi Park Bahçeler Müdürlüğüne bağlı ekipler mahallelerde park bakımı ve temizliği ile ağaç budama işlemlerini sürdürüyor.
KÜTAHYA (İGFA)- Kütahya Belediyesi Park Bahçeler Müdürlüğüne bağlı ekipler kış mevsiminin başlamasıyla, Maltepe Mahallesi ve Saray Mahallesinde ağaç budama işlemlerini sürdürüyor. Diğer taraftan ise Yıldırım Beyazıt Mahallesi, Fatih Mahallesi ve Meydan Mahallesinde parkların bakım ve temizliği yapıldı. Budama ve park bakım ve temizlik çalışmaları diğer mahallelerde devam edecek.
Anahtar Kelimeler:
kütahya'da
ağaçlar
budandı
-
Polonya Cumhurbaşkanı Türkiye'de... İki ülke hedefi 15 milyar dolarlık ticaret -
Zühal Yorgancıoğlu’nun adı Eskişehir’de yaşıyor -
YÖK’ten yükseköğretimde yeni dönem... Mikro yeterlilikler resmen hayata geçti -
Gaziantep metro için yeşil finansman müjdesi -
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor -
“Dilimizin Zenginlikleri” Bursa’da ödül töreniyle taçlandı -
Bursa Nilüferli kadınlar yılın yazarını şiirleri ile andı -
Trabzon'da 'Kapaklar Çoğalsın Engeller Azalsın' projesi

