GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKütahya kış bitkileriyle renklendi
Kütahya kış bitkileriyle renklendi
Kütahya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, sonbahar mevsimini en güzel şekilde değerlendirmek için çalışmalarına hız verdi.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya’nın cadde, sokak, refüj ve kavşaklarını süsleyecek mevsime uygun çiçek ve bitkilerin dikimi özenle ve titizlikle yerleştiriliyor. Kışlık çiçek kent merkezi, Zafer Meydanı başta olmak üzere toprakla buluşturulmaya başlandı.
Peyzaj çalışmalarında doğal kültürel değerleri göz önünde bulundurarak, mevsimine uygun ekimler, ekiplerimiz tarafından sürdürülüyor.
Anahtar Kelimeler:
kütahya
kış
bitkileriyle
renklendi
-
Gümrük Muhafaza'dan uyuşturucu kaçakçılarına rekor darbe... 3 yılda 109 ton uyuşturucu! -
Sakarya'da 55 okuldan 3 bin öğrenci SGM atölyelerinde buluştu -
Bakan Bolat: Yapay zeka ve dijitalleşme rekabetin temel unsuru oldu -
Konya'nın dünya başkanlığına Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik -
Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor -
İzmir Büyükşehir Türk jimnastiğine yeni yıldızlar kazandırıyor -
Çayırova’nın genç basketbolcuları Marmara bölge şampiyonu oldu -
Bursa Yenişehir'de minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş

