GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKütahya kış bitkileriyle renklendi
Kütahya kış bitkileriyle renklendi
Kütahya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, sonbahar mevsimini en güzel şekilde değerlendirmek için çalışmalarına hız verdi.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya’nın cadde, sokak, refüj ve kavşaklarını süsleyecek mevsime uygun çiçek ve bitkilerin dikimi özenle ve titizlikle yerleştiriliyor. Kışlık çiçek kent merkezi, Zafer Meydanı başta olmak üzere toprakla buluşturulmaya başlandı.
Peyzaj çalışmalarında doğal kültürel değerleri göz önünde bulundurarak, mevsimine uygun ekimler, ekiplerimiz tarafından sürdürülüyor.
Anahtar Kelimeler:
kütahya
kış
bitkileriyle
renklendi
-
Kayseri protokolüne Özbekistan'da büyük ilgi -
CGTN: Çin, bereketli hasatları çiftçiler için kalıcı bir refaha nasıl dönüştürüyor? -
Kocaeli Büyükşehir destekledi, tarlada verim arttı -
Elmadağlı gençler temiz enerji alanında Avrupa deneyimi kazandı -
Kayseri itfaiyesinden miniklere afet eğitimi -
18 yıllık kayıp dosyası cinayetle aydınlatıldı -
İzmir Karabağlar Belediyesi DSÖ Sağlıklı Şehirler Toplantısında -
Bizim Çocuklar, ABD'yi 3-2 mağlup etti! Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti

