SPOR
SPOR HaberleriKonyaspor son anda güldü
Konyaspor son anda güldü
Zirve yarışına tutunan İttifak Holding Konyaspor, Fraport TAV Antalyaspor önünde son nefeste güldü
Spor Toto Süper Lig'in 17. hafta karşılaşmasında Konyaspor ile Antalyaspor MEDAŞ Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.
Heyecan dolu mücadelede ilk yarıda iki takımın da gol girişimleri sonuçsuz kaldı ve takımlar soyunma odasına golsüz beraberlikle girdi.
Mücadeleyi ev sahibi ekip 90+3. dakikada bulduğu golle 1-0 kazandı ve 3 puanı hanesine yazdırdı. Yeşil-beyazlılara galibiyeti getiren golü 90+3. dakikada Endri Çekici kaydetti.

Bu skorla birlikte Konyaspor yenilmezlik serisini 3'ncü maça taşıdı ve 33 puana yükseldi. Antalyaspor ise 21 puanda kaldı.
Ligin 18'nci. haftasında Konyaspor deplasmanda Hatayspor'a konuk olacak. Antalyaspor ise Kasımpaşa'yı ağırlayacak.
.
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

