GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKonya'dan sandık çağrısı
Konya'dan sandık çağrısı
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cumhurbaşkanlığı İkinci Tur Seçimleri için oyunu Meram Özcan Saliha Çalıkuşu İlkokulu’nda 2294 nolu sandıkta kullandı.
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri için oyunu kullandı.
Katılımın yüksek olduğu bir seçim olmasını arzu ettiklerini belirten Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konyalılara mutlaka sandığa gelerek oylarını kullanmaları ve sandıklara sahip çıkmaları çağrısında bulundu.
Oy kullanma işleminde Başkan Altay’a Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ve AK Parti Meram İlçe Başkanı Mustafa Dolular da eşlik etti.
-
Bakan Uraloğlu'ndan Ormanya paylaşımı -
İhracat şampiyonlarının 11’i Egeli -
Aşırı sıcaklar beyin fonksiyonlarını etkiliyor! -
Kocaeli'de Değirmendere Aquapark yeni sezona ‘merhaba’ dedi -
Mersin’de kan portakalı çikolatayla buluştu -
İzmir Bornova'da Büyükpark’in simge havuzu yenilendi -
Hayvan küpeleme sisteminde yeni dönem... Karekod geliyor, il kodlu küpelerin süresi uzatıldı -
Koç Üniversitesi'nde 32’inci dönem mezuniyet sevinci

