YAŞAM
YAŞAM HaberleriKonya'da Başkan Altay'dan Cuma buluşması
Konya'da Başkan Altay'dan Cuma buluşması
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında Selçuklu Belediyesi Başkan Vekili Ali İmran Arıtan ile 3. Organize Sanayi Camii’nde, Cuma namazı sonrası vatandaşlarla bir araya geldi.
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor.
Başkan Altay, 3. Organize Sanayi Camii’nde Cuma namazı sonrası esnaflarla selamlaşarak hasbihal etti.
Cuma Buluşmalarının çok kıymetli bir gelenek olduğunu belirten Başkan Altay, “3. Organize Sanayi Camii’nde, Selçuklu Belediyesi Başkan Vekilimiz Ali İmran Arıtan ile birlikte hemşehrilerimizle bir araya geldik. Samimi sohbetler eşliğinde vatandaşlarımızın taleplerini dinledik, gönül köprülerimizi güçlendirdik. Birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisiyle, bizleri muhabbetle karşılayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.
-
Fransa ve Polonya’dan gelen Influencerlar Mardin’i dünyaya tanıtacak -
Elazığ merkezli "Barbaroslar" operasyonu: 29 gözaltı! -
Bursa’da 615 bin 880 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
İzmit Kapanca’da ilk günün ritmi Bursa Büyükşehir'le attı -
Artvin Vali Vekili Erdoğan’a özel güvenlik haftası ziyareti -
MASMEK kursiyerleri hünerlerini sahneye taşıdı -
Sakarya’da karne heyecanı -
Trabzon’da kursiyerlerin eserleri sergilendi

