SPOR
SPOR HaberleriKonya Kanarya'yı avladı
Konya Kanarya'yı avladı
Lig ve Avrupa'da kötü günler geçiren Fenerbahçe'ye bir darbe de İttifak Holding Konyaspor'dan geldi
Süper Lig'in 11. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Konyaspor'a 2-1 mağlup oldu.
Ev sahibi ekip 2'nci dakikada Soner'in muhteşem vuruşuyla öne geçti. 10'uncu dakikada Abdülkerim farkı 2'ye çıkardı.
İlk yarı bu sonuçla tamamlandı. İkinci yarıda Sarı Lacivertliler 84'te İrfan Can'ın klas golüyle umutlansa da sonunu getiremedi.
Ayrıca Luiz Gustavo, Altay Bayındır ve Enner Valencia sakatlığı sebebiyle oyuna devam edemedi. Bu skorun ardından Fenerbahçe, Trabzonspor ve Alanyaspor'un ardından üst üste 3. maçını da kaybetti. Konyaspor ise sahasındaki yenilmezlik serisini sürdürdü. Konyaspor puanını 20'ye yükseltirken Fenerbahçe 19 puanda kaldı.
Karşılaşmada Konyaspor'un golleri Soner ve Abdülkerim'den gelirken Fenerbahçe'nin tek golünü İrfan Can Kahveci frikikten attı.
.
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

