YAŞAM
YAŞAM HaberleriKomşular Günü'nü kahve eşliğinde kutlandı
Komşular Günü'nü kahve eşliğinde kutlandı
17 Kasım Dünya Komşular Günü dolayısıyla Fatih Belediyesi Halklar İlişkiler Ofisi ekiplerince Fatihli komşulara kahve ikram edildi.
İSTANBUL (İGFA) - Fatih halkıyla, çeşitli özel gün ve etkinliklerde sık sık ve özenle bir araya gelen Fatih Belediyesi Halkla İlişkiler Ofisi ekipleri, bu kez Dünya Komşular Günü’nü kutlamak üzere sahadaydı. Ekipler, Fatih Belediye Başkanı Mehmet Ergün Turan’ın; “Kahveniz bizden, komşunuzla keyfini çıkarmak sizden” mesajını içeren kutlama kartı ile birlikte komşularımıza kültüre 40 yıl hatırı olan Türk kahvesi ikramı gerçekleştirdi.
-
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret -
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi -
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı

