YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriKocaeli Büyükşehir'de karantinada olan üniversite öğrencileri ağırlanıyor
Kocaeli Büyükşehir'de karantinada olan üniversite öğrencileri ağırlanıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi koronavirüs hastalığına yakalanan üniversite öğrencilerini ‘Covid-19 Öğrenci İzlem Merkezi’nde misafir ediyor.
KOCAELİ (İGFA)- Kocaeli'ne üniversite eğitimi için gelip koronavirüse yakalanan gençler, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin kendi bünyesinde olan 'Covid-19 Öğrenci İzşem Merkezi'nde misafir ediliyor.
7-24 sağlık ve güvenlik hizmetinin sunulduğu ‘Covid-19 Öğrenci İzlem Merkezi’nde üniversite öğrencileri aile ortamında misafir ediliyor. Öğrenciler final haftasında Covid-19’a yakalandıklarını fakat kaldıkları bu merkezde huzurlu bir akademik dönem geçirdiklerini belirtiyor. Covid-19 Öğrenci İzlem Merkezi’nde 7-24 polis, doktor, hemşire ve idari personel bulunuyor. Karantina sürelerini geçirdikleri merkezde sunulan hizmetler arasında odalarına kadar 3 öğün yemek, çay-kahve, odalarda lavabo ve banyo, ders çalışma masası, sınırsız internet hizmeti sunuldu.
-
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı -
TBMM Komisyonu çocukların dijital riskleri ve eğitim politikalarını masaya yatırdı -
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor

