YAŞAM
YAŞAM HaberleriKocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli İzmit Belediyesinin düzenlediği Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay rotasını Üçgaziler Köyü’ne çevirerek katılımcılara unutulmaz bir doğa deneyimi sundu.
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay Üçgaziler Köyü’nde yapıldı. Katılımcılar, 5 kilometrelik parkurda doğayla iç içe keyifli bir yürüyüş gerçekleştirdi.
YENİ ROTALAR KEŞFEDİLMEYE DEVAM EDECEK
İzmit’in köylerini tanıtmak ve kırsal kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla düzenlenen etkinlikte, yürüyüş sonunda katılımcılara sıcak çorba ikram edildi. Her ay farklı bir köyde gerçekleştirilen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, doğaseverlere yeni rotalar keşfetme imkânı sunmaya devam edecek.
Anahtar Kelimeler:
kocaeli üçgaziler’de
doğa
ve
dayanışma
buluştu
-
Trabzon Meydan Parkı'nda mehter coşkusu -
EİB’nin ihracatında ABD ve İtalya zirveye kuruldu -
Bursa Nilüferli minikler karne heyecanı yaşadı -
Manisa Büyükşehir’den hayati uyarı! -
İletişim'den “Ankara’da sokağa çıkma yasağı” iddialarına yalanlama -
Sendikal haklara yönelik baskı kabul edilemez -
Yeşilay’dan uyuşturucuyla mücadele çağrısı: En güçlü kalkanımız önleme -
Eskişehir’de tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor

