YAŞAM
YAŞAM HaberleriKocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli İzmit Belediyesinin düzenlediği Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay rotasını Üçgaziler Köyü’ne çevirerek katılımcılara unutulmaz bir doğa deneyimi sundu.
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay Üçgaziler Köyü’nde yapıldı. Katılımcılar, 5 kilometrelik parkurda doğayla iç içe keyifli bir yürüyüş gerçekleştirdi.
YENİ ROTALAR KEŞFEDİLMEYE DEVAM EDECEK
İzmit’in köylerini tanıtmak ve kırsal kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla düzenlenen etkinlikte, yürüyüş sonunda katılımcılara sıcak çorba ikram edildi. Her ay farklı bir köyde gerçekleştirilen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, doğaseverlere yeni rotalar keşfetme imkânı sunmaya devam edecek.
Anahtar Kelimeler:
kocaeli üçgaziler’de
doğa
ve
dayanışma
buluştu
-
Uludağ Enerji, "Enerjini Geleceğe Taşı" projesiyle 70 bin öğrenciye ulaştı -
Bursa İnegöl'de Başkan Taban Ertuğrulgazili sakinlerle buluştu -
Bursa Yıldırım’da karne heyecanı -
Bursa Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor -
Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
Kocaeli Çayırova’da karne heyecanı -
Edirne Keşan’da geleceğin basketbolcuları ödüllerine kavuştu -
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın çocukların karne heyecanına ortak oldu

