GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKırmızı bültenli sınırda yakalandı!
Kırmızı bültenli sınırda yakalandı!
Milli Savunma Bakanlığı, biri kırmızı bültenle aranan 7 kişinin yasa dışı yollarla sınırı geçmek üzereyken Hudut Kartalları'nca yakalanadığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Milli Savunma Bakanlığı, Suriye'den yasa dışı yollarla Türkiye'ye geçmeye çalışan 1'i kırmızı bültenle aranan 7 kişinin yakalandığını duyurdu.
Bakanlık sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Hatay'da ve Şanlıurfa'da görev yapan hudut kartallarımız, Suriye'den ülkemize yasa dışı yollarla geçmeye çalışan 7 kişiyi yakaladı.Yapılan incelemede, yakalanan şahıslardan 2'sinin DEAŞ terör örgütü mensubu olduğu ve 1'inin kırmızı bültenle arandığı belirlendi" ifadelerine yer verildi.
Anahtar Kelimeler:
kırmızı
bültenli
sınırda
yakalandı!
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

