GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKestel’in Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklere mesken oldu
Kestel’in Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklere mesken oldu
Bursa’nın Kestel ilçesindeki Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklerin yuvası haline geldi. Ormana atılan cam şişeler yangın riski oluşturuyor.
BURSA (İGFA) - Bursa’nın Kestel ilçesine bağlı doğa harikalarından ve turistlerin uğrak noktalarından biri olan Saitabat Şelalesi yolunda, alkoliklerin ormana attığı alkol şişeleri yangınlara davetiye çıkarıyor.
Alkol kullanıcıları tarafından yolun kenarında veya ormanın içinden içilen içkilerin şişeleri, kullanıcılar tarafından ormanın içine atılıyor.

Özellikle yaz aylarında sıklıkla karşılaşılan orman yangınlarının başlıca sebepleri olan şişeler, yangınlara davetiye çıkarıyor.
-
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor -
Samsun Kültür Yolu Festivali'nde opera rüzgarı -
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi -
Dubai emlak piyasasında ‘Barış’ dopingi! -
Enkazda nefes alacak zaman yok -
Murat Boz Samsun'u coşturdu -
Altın Karınca ödüllü Klasik Pazar'a geri sayım -
Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

