GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKestel’in Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklere mesken oldu
Kestel’in Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklere mesken oldu
Bursa’nın Kestel ilçesindeki Saitabat Şelalesi yolu, alkoliklerin yuvası haline geldi. Ormana atılan cam şişeler yangın riski oluşturuyor.
BURSA (İGFA) - Bursa’nın Kestel ilçesine bağlı doğa harikalarından ve turistlerin uğrak noktalarından biri olan Saitabat Şelalesi yolunda, alkoliklerin ormana attığı alkol şişeleri yangınlara davetiye çıkarıyor.
Alkol kullanıcıları tarafından yolun kenarında veya ormanın içinden içilen içkilerin şişeleri, kullanıcılar tarafından ormanın içine atılıyor.

Özellikle yaz aylarında sıklıkla karşılaşılan orman yangınlarının başlıca sebepleri olan şişeler, yangınlara davetiye çıkarıyor.
-
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi

