SPOR
SPOR HaberleriKeşan'da hakeme yumruk maçı yarıda bıraktı!
Keşan'da hakeme yumruk maçı yarıda bıraktı!
Yenimuhacırspor ile Beyendikspor arasında oynanan karşılaşma, kırmızı kart gören oyuncunun hakeme saldırması üzerine yarıda kaldı.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Edirne 2. Amatör Lig B Grubu’nda Keşan Atatürk Stadı Mustafa Kaldı Sahası’nda oynanan Yenimuhacırspor–Beyendikspor karşılaşması, yaşanan olaylar nedeniyle tamamlanamadı.
Yaklaşık 500 taraftarın izlediği Keşan derbisinde mücadele 0-0 devam ederken, 43. dakikada Beyendikspor’dan kırmızı kart gören Bilal, maçın hakemi Mert Kunt’a yumruk attı.
Saldırının ardından hakem Mert Kunt karşılaşmayı tatil etti. Olayın ardından sahada gerginlik yaşanırken, güvenlik güçleri duruma müdahale etti.
Karşılaşmayla ilgili nihai kararın, ilgili Disiplin Kurulu ve Tertip Komitesi tarafından verileceği öğrenildi.
-
Tokat Yaşayan Miras Şöleni başladı -
Kayseri Görme Engelliler Milli Takımı'nı ağırladı -
Kayseri Kocasinan'dan çocuklar için uçurtma şenliği -
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu

