GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKeşan Sivritepe’ye fidan dikimi müjdesi... 11 Kasım’da yeşillenecek
Keşan Sivritepe’ye fidan dikimi müjdesi... 11 Kasım’da yeşillenecek
Edirne Keşan’da 6 Ağustos 2025’te Sivritepe’de çıkan yangın, 13 hektarlık alanı ve buğday tarlalarını küle çevirmişti. Yangının izleri hâlâ silinmemişken bugün İGFA Temsilcisi Erdoğan Demir'in yeniden yeşillendirme çağrısı yanıt buldu.
EDİRNE (İGFA) - Edirne'nin Keşan ilçesinde İmam Hatip Lisesi arkasındaki Sivritepe’de çıkan yangın, bölgenin doğal dokusuna zarar vermişti.
Gazeteci Erdoğan Demir’in, Keşan Kaymakamlığı, belediyeler, Orman İşletme Müdürlüğü, DOÇEK, SARDOS, TEMA ve Keşanlıları fidan dikme kampanyasına davet eden çağrısı üzerine Kaymakam Aziz Mercan çağrıyı destekledi.
Keşan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile görüşen Kaymakam Mercan, Sivritepe’nin 11 Kasım Ağaçlandırma Günü etkinlikleri kapsamında yapılacak fidan dikimiyle yeniden yeşillendirileceğini duyurdu.
-
Bursa’da 615 bin 880 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
İzmit Kapanca’da ilk günün ritmi Bursa Büyükşehir'le attı -
Artvin Vali Vekili Erdoğan’a özel güvenlik haftası ziyareti -
MASMEK kursiyerleri hünerlerini sahneye taşıdı -
Sakarya’da karne heyecanı -
Trabzon’da kursiyerlerin eserleri sergilendi -
Konya'da Başkan Altay karne sevincine ortak oldu -
Ankara'da öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi

